Thailand 2011

Hemkommen från två fantastiska semesterveckor på Koh Lanta i Thailand. Vi har badat, badat och åter badat. Att lämna detta lilla paradis för mörka, kalla Sverige var inte lätt. Jag kan inget annat än att längta tillbaka.
.
Vi bodde i direkt anslutning till den barnvänliga stranden Klong-Dao. En lugn och harmoniska plats långt ifrån vardagsstress, bilar, moppar och övrig trafik. Kan varmt rekommendera denna oas om man vill komma ner i varv och vill uppleva det direkta strandlivet.
.
Chada Beach Resort & SPA (vårt hotell).
.
På väg till stranden och poolen.
.
.
Dags för Bamseklubben. Har varit lite emot det här med anordnade barnaktiviteter i form av Bamseklubb, men det var oerhört skönt att få ett par timmar för sig själv medans barnen aktiverades på egen hand. Viktor var dock reserverad och hade ingen större lust att delta.
.
En kram av Bamse.
.
Hopp och skutt med Bamse. Barnens höjdpunkt.
.
Rockkonsert på kvällskvisten.
.
.
Båttur på väg till Koh Mok och Ko Haa.
.
Viktor provar snorkelutrustningen.
.
Grottfärd. Här simmar vi igenom en 80 meter lång grotta.
.
På andra sidan grottan, kom vi fram till en liten lagun.
.
Sambon och Hampus på väg ner i vattnet.
.
Viktor och jag snorklar...
.
Hampus och sambon.
.
.
.
.
Gymnastikövning i vattnet.
.
.
.
Maya Bay "The Beach"
.
.
.
.
.
En paradisstrand strax utanför Phi Phi Island.
.
.
.
.
Solnedgång på Koh Lanta.
.
En kvällsrackarbajsare på stranden.
.
Viktors 3 års dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!!för en underbar semester ,älskar er..

2011-02-14 @ 18:37:50
Postat av: Brorsan

Vilka underbara bilder. Nu är det bestämt. Nästa Feb sticker vi!

Häls K, H och Adam

2011-03-04 @ 08:37:24
Postat av: Carina

Hej



Kanske fel att kommentera under era härliga semesterbilder men det är där man brukar läsa. Jag hittade din blogg när jag skulle uppdatera min och sökte på Anders Flisberg. Han ringde oss häromdagen eftersom vi också har gått igenom en kylbehandling inte jättelångt efter er. Eller rättare sagt vår dotter. ;-) Jag letade runt lite i din blogg och det kändes underligt att se bilderna som nästan ser ut som våra. Härligt att se att det hela slutade väl för er också. :-)



Mvh Carina Mähler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback