Höst

Oj, oj, oj vad tiden och dagarn rusar iväg. Imorgon är det redan den 1 november och hösten är här på riktigt. Det har varit en intensiv period i mitt liv. På fyra veckor öppnade Tele2 4 st nya butiker i Västerås, Bromma, Farsta och Haninge. Hektiskt men ack så kul. Jag verkligen älskar mitt jobb! Barnen har varit sjuka i omgångar och sambon har bytt jobb. Renoveringen här hemma går långsamt framåt. Nu kvarstår ett gediget sliparbete (vilket jag INTE ser fram emot), målning av tak, tapet på väggarna och nytt golv. Så mycket arbete för några futtiga kvadratmeter.


Bakhjälp


Nyfriserad








En cykeltur runt ett grått Kåsjön.


Nya "åket"...


Dags för innebandyträning.




Byggprojektet.


Mamma -> Här kommer en stor bamsekram och ett stor bukett med röda rosor. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig? Love you!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback