Snö, snö och åter snö








Efter att grannens hemmasnickrade carport brakade ihop fick sambon och jag för oss att vi skulle skotta taket på huset. Vi var inte ensamna - var och varannan på gatan spenderade dagen åt att försöka bli av med snön på sina hustak. Vet inte hur många timmar vi lagt åt snöröjning denna helg? Sambon fick dessutom åka iväg 05:30 imorse för att köra snö och nu 16 timmar senare har han fortfarande inte kommit hem... Undra om han fastnat i en snödriva? Jag tror aldrig jag längtat såhär mycket som jag gör nu till våren och värmen. Termometern visar just nu -16 grader.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Fina bilder! Hoppas sambon kommit hem nu!

Här är det också skottning, skottning och åter skottning som gäller. Längtar också efter vår och barmark.

2010-02-21 @ 22:01:23
Postat av: ToweJonteBLOGG

Hejsan! Vad fin blogg du har :)

Kika gärna in på våran!

http://towejonte.blogg.se



Ha en bra kväll! :)

2010-04-07 @ 21:23:17
URL: http://towejonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback