Saxen

Imorse vid frukostbordet blev jag en aningens fundersam. Upptäckte en hel del avklippta hårstrån på Viktors tröja. Först trodde jag det var katthår. Men när jag frågade Hampus om han hade lekt frisör och klippt Viktor så svarar han "Ja, fast bara lite och bara bak i nacken." Jag visste inte om jag skulle skratta eller blir förbannad. Hampus fortsatte förklara att han använt min lilla bakpensel till att sopa bort håret som hamnat på golvet. Jag bestämde mig snabbt att inte göra någon stor grej av det hela. Efter en kortare diskussion var Hampus och jag var rörande överens om att nästa gång måste han fråga mig först om det är OK. (Ibland glömmer jag liksom av att han bara är 3,5 år...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback