Nya sovrum och nya nattrutiner

Våra nätter har, som jag tidigare nämt, varit en katastrof. Vi har vaknat om vart annat och vissa mornar, så har jag inte vetat i vilket rum eller i vilken säng jag ligger i. Ibland har jag t o m vaknat på soffan. I väntan på utbyggnation eller ombyggnation, så har grabbarna numera fått dela rum och vår stackars dubbelsäng står intryckt i ett rum på 5,2 m2. Och tro det eller ej, men nätterna har blivit mycket bättre. Viktor vaknar varje natt någongång mellan 02:00-04:00, då hämtar sambon honom (eftersom han ligger längst ut i sängen) och lägger honom mellan oss. Viktor fortsätter sova utan problem. Så även jag. Bäst sover jag med min öronpropp. Brukar bara ha en i ena örat - då hör jag det jag behöver höra. Men det  vågar jag knappt erkänna för sambon...











Här sover vi - jag innerst och sambon ytterst :-)
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Tips: med hjälp av en liten studsmatta kan du kanske lättare ta dig in till din sovplats.

2009-01-26 @ 22:25:41
Postat av: Eleonor

Ser kanon ut!! kram

ps själv sover jag med två proppar men kör in dem så långt så jag är alldeles öm i öronen när jag vaknar ;-)

2009-01-30 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback