Lördag

Lördagens började som vanligt med Hoppis och Skuttis för Hampus och mig. Jag kan villigt erkänna att för 4 år sedan trodde jag ALDRIG att jag varje lördag kl 10:30 skulle stå ombytt och klar tillsammans med 40-50 andra föräldrar och barn på Friskis och Svettis och utföra övningar som den galoperande hästen, flygande draken, ålande ormen, ylande indianen mm. Hampus tycker det är jätte roligt och tro det eller ej, även jag hade lite träningsvärk i armarna efter ett antal armhävningar.

På eftermiddagen fick vi besök av våra goda vänner Rikard och Bettan. Medans grabbarna satte ihop studsmattan förberedde Bettan och jag maten, grillad fläskfilé och lax med pastasallad. 




Hampus var överlycklig när studsmattan äntligen stod på plats.

               
Även Rikard testade studsmattan.           Sigge blev borstad och kammad.


Viktor testade nya "leksaken".


Kvällen avslutades med god mat och dryck :-).
  

Kommentarer
Postat av: Anna Nord

Vad fint det blev!!

2009-04-10 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback