Längtar till vardagen...

Efter en intensiv helg så måste jag medge att jag längtar till morgondagen och vardagen igen. Äntligen (efter veckor och månader av letande) har vi köpt ny husvagn och den står på plats på campingen. Hampus och Viktor kommer att få det perfekt i våningssängen och nu ser jag fram emot en lång sommar i Grebbestad - sista sommaren som föräldrarledig...
 
Eftersom sambon var på lastbilsträff lördag-söndag i Dalsjöfors fick jag sällskap av barnens kusin, Josefine. Josse-> Hoppas inte du var allt för trött när du kom hem och inte blev skrämd av småbarnslivet. Och jag hoppas att du snart vill komma till oss igen ♥ ! 


Den perfekta barnvakten!


Nya husvagnen. Är supernöjd!

Tömde kameran och hittade även ett antal kort på vår "sjätte" familjemedlem:






Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jag somnade på bussen och i bilen påväg hem ;) är helt slut, men jag kommer gärna tillbaka snart, jätte kul att få vara hos er :)

och tack för allt i helgen!



Kram (L)!

2009-04-19 @ 22:43:32
Postat av: Camilla

Grattis till den nya vagnen, den ser kanonfin ut :)

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 06:31:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback