Helgen

Så passerade även denna helg med en rasande fart. Vi började med att fredags åka till Bushuset med Susanne och Emelie. En intensiv lekstund, som slutade med en sovande Hampus i bilen på vägen hem. Var rejält trött efteråt och lovade mig själv att inte åka dit på ett tag nu (Hampus och jag har varit där en hel del de sista veckorna).

I lördags fick barnen och jag med mig morfar ut i skogen. Gick 8:an i Skatås och stannade till vid Delsjön där vi fikade och grillade korv. Mysigt. Var ute i flera timmar och det kändes i både huvud och ben att man varit ute och rört på sig.

I söndags fick Hampus äntligen träffa sin älskade kusin, Melia. Han har frågat efter henne flera gånger under helgen och ville så gärna att hon skulle komma hit och leka. Och lekte gjorde de, i flera timmar. De hoppade studsmatta, hjälpte mig att plocka äpplen, klättrade i träd, spelade fotboll och satt i sandlådan.





Sambon kom hem något sliten och trött på söndags eftermiddagen efter Gråbo Trophy. Han var nöjd med resultat av tävlingen. 2:a i sin klass. Grattis!

 

http://www.grabotrophy.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback