Aj, aj, aj

Idag fick jag mig en rejäl tankeställare. Viktor har blivit väldigt rörlig den sista tiden och idag hände det som jag verkligen inte trodde skulle kunna hända. Han ramlade ur sängen och slog i sin näsa. Det var på morgonkvisten och Viktor låg för sig själv  i sambons säng, lekte och pratade. Jag befann mig i badrummet, när jag plötslig hörde en smäll. Jag förstod direkt vad som hade hänt. Rusade in i sovrummet och där låg Viktor med näsan ner i govlet och grät hysteriskt. Jag blev helt förskräckt och så förbannad på mig själv, att jag inte varit mer aktsam! Viktor fick en smäll på näsan och i munnen. Tittade över kroppen och hittade inga andra skador. Detta skall INTE hända igen!




Kommentarer
Postat av: Linda

det händer nästan alla.. även i de bästa familjer. Plötsligt en dag är dom toksnabba och bums.. där ligger dom. Det hände bus en gång. Vilket dåligt samvete man hade sen.. men han överlevde. Och tog inte någon skada av fallet heller!

Postat av: anna

Ja fy vad rädd man blir. Men man kan ju inte skydda dem från allt. Alva ramlade ner från trappan för ett litet tag sen. Man blir helt stel av skräck innan man vet hur det gått. Som tur va gick även detta bra. Kram på dej

2008-09-04 @ 10:01:42
Postat av: Åse

Victor ser ut att vara på lika gott humör ändå. En riktig charmis!

2008-09-04 @ 21:39:53
URL: http://kolotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback