Märkligt...

Jag har länge retat mig på vår stora 2,5-sits soffa, som inte passar storleksmässigt, i vårt vardagsrum. Länge, länge har jag velat byta soffan emot en fåtölj. För ett par veckor sedan var jag på MIO för att höra mig för om fåtöljen gick att få tag i. Modellen fanns kvar men inte tyget. I torsdags förra veckan la jag ut en bytesannons på Blocket och tro det eller ej men dagen efter hör en tjej i Lerum av sig och vill byta sin fåtölj (1,5-sits). Samma modell/tyg och färg! Otroligt! Nu är "nya" fåtöljen på plats och jag är såååå nöjd. Tack svärfar för hjälpen!



    

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jasså, Richard har fått hämtat den nu ;)

det blev ju jätte bra med den där :)

2008-11-19 @ 15:41:28
Postat av: Anna

Blev ju kanon!

2008-11-19 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback