Underbart!

Vilken underbar kväll/natt jag har haft :-)! Lämnade sambon hemma med Viktor strax efter halv sex i går eftermiddag/kväll och åkte hem till min trogna vän, Bättan, i Gråbo på barnfri middag. Bättans granne, Rimm, och Angelica som jag inte träffat på flera år, gjorde oss sällskap. Vi åt supergod mat, drack mängder av rödvin och pratade oavbrutet i flera timmar. Halv två stöp jag i säng och jag lovar, jag sov hela natten och vaknade först klockan halv elva imorse. Trots allt rödvin, så kände jag mig utvila, något som jag inte gjort på mycket länge... 

Tack underbara vänner för allt ♥

Tyvärr glömde jag kameran hemma, så bildbevis saknas.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder! Hoppas att du mår bra.

Trevlig sommar!

Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback