Nedräkning

Nedräkningen har börjat. Imorgon gör jag min sista dag på Tele2 på minst 1 år. Det var med blandade känslor som jag idag raderade 1676 mail från min mailbox, kasserade en hel kartong med papper i återvinningen, meddelande mina kunder om min föräldrarledighet och sa adjö till vissa kollegor. Imorgon avslutar jag med 2 kundbesök och ett sista ryck med tidrapportering, avstämning och överlämning.  

Eftersom jag fått en del förvärkar, vilket jag inte fattade förrän häromdagen när jag var hos barnmorskan, så är det nog på tiden att avsluta. Personalen på Hampus dagis har varit underbara. Jag får lov att ha honom precis som vanligt, på fulltid tills två veckor efter bebisen kommit. Därefter får jag själv avgöra hur jag vill dela upp mina 15 timmar. Som det ser ut nu blir det tisdagar, onsdagar och torsdagar 08:45 till 13:45.


Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback