En liten snabb uppdatering.

Läget är ungefär som igår eftermiddag. Viktor har blivit av med ytterligare ett par slangar och det blir lättare och lättare att ta upp honom. Idag har jag suttit med honom i flera timmar och bara njutit.
Jag har blivit av med mitt rum på Neonatal och flyttat tillbaka 2 trappor ner till BB. Det går lättare och lättare att vara här på BB och se alla lyckliga nyblivna föräldrar med sin små bebisar.
Eftersom sambon inte varit här idag fick jag lunchsällskap av mina kära, underbara, kollegor, Cecilia och Therese. Skönt att komma ifrån sjukhuset och få sitta och prata en stund. Lite senare under eftermiddagen "tog" jag ytterligare en permission och åkte iväg till Lerumsbadet tillsammans med Hampus och sambon. Jag tror Hampus uppskattade denna lilla stunden tillsammans med mig. Imorgon har han sagt att han vill komma till sin lillebror och hälsa på. Saknar Hampus så mycket när jag är här...

Nej, nu är det dags att ta fram pumpen och göra sista passet innan det är dags för sängen.

Kramar i massor! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Catrin! Det är så härligt att höra att allt bara blir bättre och bättre med lille Viktor.
Kram Ulla

2008-02-12 @ 09:17:26
Postat av: anna nord

Vad gott och höra att det går framåt. Längtar så efter att få träffa er och den nye lillkillen. Tack för att du uppdaterar oss här. Sköt om er nu. Kramar Anna

2008-02-12 @ 14:03:10
Postat av: susanne

Hej vännen !!
Blr bara så lycklig av att läsa för var dag som går !! Kämpa på !! Tänker på dig i massor !!!
Kramar från Susanne oc Emelie

2008-02-12 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback