Grattis

Han går som en karl, Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl, Och han kysser som en karl ska

Han har charm som en karl, Han är fräck som en karl
Nonchalant som en karl, Och han rör sig som en karl ska

Men djupt därinne, Har han ett barnasinne

Och jag ska ge allt vad jag har, Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Visst kan han som en karl, Se vad kvinnorna har
Och han ger när han tar, Med en styrka som en karl har

Jo, han ljuger ibland, Och han dricker ibland
Men det struntar jag i, För jag vet ju vad den karln har

Och när jag vaknar, Är det hans famn jag saknar

Ja, jag ska ge allt vad jag har, Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Åh, en sån karl, Vilken karl

Ja, jag ska ge allt vad jag har, För denna underbara karl
Han ska bli min för hela livet

Ja, han ska få allt det jag har, För denna underbara karl
Han ska bli min för hela livet

Mm, en sån karl, Åh, vilken karl, Mh, en sån karl


Darling - Vad skulle jag gjort utan dig? *suck*

Grattis på 35-års dagen! Love you forever



och... tack för att du gett mig det bästa jag har - mina två underbara barn ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad stor den lille har blivit, kan inte fatta att tiden går så fruktansvärt fort. Vill ju att dom ska vara små hela tiden... Hoppas att du haft en bra sommar!

/ Linda

Postat av: Angelica

Grattis grattis Rickard!

Önskar Angelica & Neo

2008-08-22 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback