Lång dag

Oj, oj, oj vilken lång dag. Sambon har jobbat hela dagen. Han stack redan vid sex-tiden imorse så grabbarna och jag har fått umgås på egen hand. Det blev en tur till leksaksaffären. Jag hade lovat Hampus en ny DVD-film och ett nytt spel. Det blev filmen Elias och memory med Alfons  Åberg. På vägen hem passade vi på att tvätta bilen. Det behövdes verkligen, då detta inte blivit gjort på månader. Hampus är väldigt facinerad av biltvätten och innan vi väl var ute ur tvätthallen hade han ställt ungefär 2000 "varför då"-frågor. När vi kom hem igen blev det middag för grabbarna och ett ryck i trädgården. Hampus och jag plockade närmare 100 sniglar och fick röjt lite i rabatterna (vad kommer alla dessa sniglar ifrån?). Därefter blev det blev det bad, kvällsmat och godnatt saga. Lagom tills sambon kom hem, sov barnen, och vi fick en kväll tillsammans, med sen middag framför TV:n. Nu sover även sambon gott på soffan och jag fick en stund för mig själv framför datorn (igen). Skall strax också krypa till sängs. Är gott mosig i huvudet efter alla Hampus "varför då frågor".


Puss på dig brorsan.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Helt underbar bild!

2008-09-02 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback