Lördag

Vaknade imorse av att regnet öste ner. En riktigt höstdag. När jag frågade Hampus vad han ville göra idag så sa han först "Maja" och sedan bada. "Maja" betyder att han vill träffa sin kusin Melia och leka. Eftersom vi planerade att träffa henne senare under eftermiddagen för att se på fotboll (Björndammen) så bestämde vi att först åka och bada.

Åby Simhall med Äventyrsbad... Varför utsätter jag mig för detta? Ni som känner mig vet att jag avskyr badhus. Och eftersom sambon är borta under helgen så var det bara att packa badväskan och sätta sig i bilen. Vad gör man inte för sin lille älskling? Han ÄLSKAR att bada. Fick t o m upp honom i den stora vattenrutschbanan.

image420
Nöjd!

Efter badet fick vi i oss lite lunch och därefter sov Lilleman i över två timmar i bilen och det blev ingen fotboll för vår del. Istället åkte vi hem så Lilleman fick sova färdigt och därefter började vi röja ut ett par skåp och garderober.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åby "äventyrsbad" var väl ingen höjdare....Tänk om dom istället för att lägga så mkt pengar på rutschbanor satsade på duscharna som är rent bedrövliga! Ändå har jag bokat in mig på baby sim där... :-(

2007-09-30 @ 10:15:58
Postat av: Maja och flickorna

Blev en liten sväng till fotbollsplanen men Melia har tappat helt intresset för bollar och ville gå en promenad istället. Vann gjorde de i alla fall och det var väl tur för annars hade nog det varit sorg här hemma under hela kvällen. Hoppas vi kan ses en kväll i veckan kanske?

2007-09-30 @ 10:32:19
Postat av: Jakobkajsa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback