Lite nya höstblommor

Idag på förmiddagen tog Hampus och jag oss en tur till trädgårdsmästaren för att inhandla lite nya höstväxter. Har retat mig så länge på de övervattnade, gula och tråkiga sommarblommorna som vissnat i krukorna på yttertrappan. Skön känsla när det blir lite nytt som lyser upp i höstmörkret.

image424


Under eftermiddagen fick jag hem en sliten, trött och osocial sambo. Det blev inget pris i lastbilstävlingen för honom denna gången, men kul hade de haft trots det dåliga vädret.

Tro det eller ej, men jag fick med honom till IKEA en snabbis innan stängningdags. Fick äntligen köpt den TV-bänk som jag har spanat in ett tag. Men när jag får den ihopmonterad få vi se. Just nu sitter sambon och sover i soffan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback