Söndag

Söndagen startade vi med att gå SAIKs tipspromenad uppe vid motionsspåret. Promenaden gick längst med Kåsjön en bit, ner emot Prästtjärn och sedan tillbaka igen. Sambon och jag utmanade varandra. Sambon vann med 7 mot 5. Känns inte bra! Hoppas på revansch nästa helg.

Under eftermiddagen hann vi med att fixa lite ärenden på JULA innan mamma, pappa och Felippa kom på middag. Sambon har påbörjat projektet "badrummet i källaren" igen och han behövde färg, penslar, spackel och lite annat smått och gott. Nu skall vi snart komma överens om kakel och inredning... Skall försöka lägga ut lite bilder senare på min egna Martin Timmel och badrummets status.  

Dagen avslutades med middag för mamma, pappa och Felippa. Hampus var på ett strålande humör och ville gärna ha mormor eller morfar som lekkamrat. Tror han även blev lite extra förtjust i Felippa. Hoppas vi syns snart igen! 

Tyvärr var jag dålig med kameran, så det blev inte mycket bilder från dagen.

Nu skall jag strax krypa till sängs. En ny arbetsvecka och arbetsdag väntar imorgon!

Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Glenninga

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback