Sjuk

image479


Mina svartpepparkorn hjälpte inte! Strax efter tre i natt låg jag på alla fyra över toalettstolen och trodde jag skulle dö. Ja, det är sant! Jag trodde jag skulle dö. Hela magen höll på att vända sig in och ut och jag vet inte hur länge jag blev liggandes på toalettgolvet innan jag lyckades ta mig tillbaka till sängen.

Idag har jag känt mig bättre, men är lite matt efter nattens bravader. Har fått i mig en tallrik yogurt, 1 burk coca cola, 2 rostade smörgåsar, ett äpple och en kopp te idag. För att få bort huvudvärken försökte jag även få i mig lite kaffe, men det bara vände sig i magen och kom upp igen.

Sambon fick dock med mig en snabb tur för att kika på kakel till badrummet. Varför finns det så mycket att välja på? Tänk vad lätt det hade varit om det funnits ett tiotal olika varianter att välja mellan. Nu finns det tusental... Jag med min beslutångest. Nej, nu väntar sängen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skulle skrivit till dig i går när du trodde svartpepparkorn skulle hindra kräksjukan... Finns nog inget som hindrar den. Är så glad att slippa vara på jobbet och utsättas för denna rent av pina! Tar det väl 24 timmar innan Rickard ligger där med.. Undra hur många du smittat nu då när du gav dig iväg ut! :-)

2007-11-04 @ 11:12:33
Postat av: Maria

Krya på dej! Låter inte kul...

2007-11-05 @ 13:53:53
Postat av: Jenny & Isac

Hej, vad jobbigt! Hoppas du mår bättre. Förresten ville jag bara tipsa om att det är vitpepparkorn man ska äta, inte svartpepparkorn. Iaf vad jag hört?
Kram Kram!

2007-11-05 @ 21:10:51
Postat av: Theodorragne

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback