Förvånad

Blev väldigt förvånad när jag kom innanför ytterdörren efter en kort tur till affären och hittar Lilleman liggandes på entrémattan sovande. Han skulle hjälpa pappa och farfar med bredspackling i badrummet, men tog en Trailertidning och satte sig vid ytterdörren och skulle läsa. Blev antagligen så trött så han somnade...

image484
En sovande Hampus.

Imorgon blir det ett besök hos doktorn då Hampus klagar på ont i öronen. Vi har varit sjuka i omgångar här hemma. Jag börjar känna mig bättre, men Hampus är fortfarande förkyld och hostig.  


Kommentarer
Postat av: Åse

Hoppas att ni får hjälp vid Vårdcentralen så att ni
piggnar på er ordentligt. Vad beträffar skön insomning, så förstår jag att både bredspackling och trailertidning är något som jag direkt skulle kunna somna ifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback