Bakis

BAKIS! Det var längesedan jag var såhär bakis. Var på inflyttningsfest hemma hos en kompis igår kväll. Där bjöds det på god mat och mycket vin. En och annan wiskey slank dessutom ner... Och som vanligt ville jag inte gå hem när klockan närmade sig två. Det slutade med att jag sov över och ringde sambon dagen efter för att bli hämtad. Har i princip legat hela dagen och knappt varit utanför dörren. Tur att Lilleman och jag kunde göra mormor och morfar lite sällskap under dagen. Hampus fick umgås och jag fick sova. Dessutom blev vi bjudna på middag. Tack snälla!

123059-287


Tusen tack Susanne för en superkul inflyttningsfest, all god mat och trevligt sällskap! 


Kommentarer
Postat av: Conradhelena

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback