Trött

JA, JAG ÄR TRÖTT!

image214

Jag är jä... trött på alla måsten. Alla tider som skall passas. Allt som skall hinnas göras på dygnets få "lediga" timmar. Det enda jag vill göra när jag kommer hem från jobbet är att umgås med min son, leka och mysa. När Lilleman väl lagt sig så skall allt det andra hinnas med, plock och städ, matplanering, förberedelser inför morgondagen, tvätt, disk mm. Snacka om planering in i minsta detalj.

Hampus har äntligen lärt sig att sova i sin egna säng, men varje natt vid tolv-tiden kommer han gående med sin älskade "vovve" och kryper ner mellan pappa och mig. Jag kräver "space" när jag skall sova, så oftast slutar nätterna med att vi byter plats. Jag går in och lägger mig i hans säng. Tur att jag inte har problem med nattsömnen. 

Tänk så pigg man måste varit innan man fick barn och vad mycket tid för sig själv man måste ha haft :-)

Nu skall jag ta min bok och krypa ner  i min egna säng! Imorgon väntar en ny arbetsdag. Natti natti alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback