Underbart att vara igång igen!

Vilken underbar känsla att äntligen få vara tillbaka på jobbet! Idag gjorde jag min tredje dag efter att ha varit hemma sedan den 22 juli 2005. Jag trodde aldrig att det skulle kännas så bra att börja jobba igen. Tack alla mina underbara kollegor för allt ert stöd. Det känns så bra att vara en i gänget igen!

Jag har fått en ny tjänst (ett vikariat på ca 1 år), som eftermarknadsresurs (after sales). Det innebär att jag tar hand om våra befintliga företagskunder (GP, Stena, Volvo, Gekås ), utbildar på våra tjänster (mobilt, telefoni och datanät) och ser till att de är nöjda med Tele2 som leverantör. Ett kanonkul arbete som innebär 40% ute hos kund och 60% inne på kontoret. Jag stormtrivs redan!

Sambon håller ställningarna hemma med lilleman. Än så länge går det väl sådär. Richard känner sig inte 100%-ig bekväm i rollen som hemmapappa. Men jag tror och hoppas att det kommer kännas bättre och bättre ju mer han får komma in i rollen. Nästa vecka öppnar förskolan och kyrkan igen. Då kan han alltid gå dit och få lite vuxensällskap.


123059-154
(Min, bara min, arbetsplats!)

Kommentarer
Postat av: Cecilila

Skönt att höra att du trivs och att det känns bra! Hoppas jag känner likadant nästa vecka när det är min tur att börja jobba.
ha en skön helg!
Kram Cecilia

2007-01-05 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback