Hinner inte med!

Oj, oj, oj vad tiden rusar iväg! Hinner inte med... Jag tyckte inte det var längesedan man plockade fram tomtar, ljusstakar, julgran och med iver försökte inhandla de sista julklapparna.

För mig har det varit underbart att få komma igång och jobba igen. Jag trivs så toppenbra med mina kollegor och mina nya arbetsuppgifter är både roliga och givande. Man lär sig någonting nytt varje dag. Dessutom har jag mer ork för Lilleman. Att komma hem på eftermiddagen/kvällen till en glad, sprallig och pigg Hampus är en skön känsla. Skönt att få längta efter någon!

Sambon har mer och mer kommit in i hemmarollen. Han städar, lagar mat, diskar, tvättar och igår när jag kom hem hade han till och med tvättat fönster! Fick först en lättare chock men insåg att även han kan bli rastlös. Idag har han varit med Sandra och Theo på sångsamlingen på Öppna Förskolan. Jag hade så gärna velat se honom där i ringen bland alla mammor, pappor och barn. Se honom försöka leka charader till Imse Vimse Spindel!  

123059-165
(Tyckte det blev ovanligt tyst imorse när jag gjorde mig i ordning för en ny arbetsdag. Hampus hade klättrat upp på stolen, bordet och sedan tänt lampan i fönstret. Duktig pojke...!)

Kommentarer
Postat av: faster Susanne

ja vad säger man, han är mycket duktig eran son !!!
ha det bra kram

2007-01-18 @ 16:38:19
Postat av: Tant Caroline

Hej på er! Lilla söt-Hampus börjar bli stor!! Kul att allt går bra på jobbet och att pappa trivs därhemma. Hoppas verkligen att vi kan ses snart!
Kram & Trevlig helg!

2007-01-19 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback