Fredagen den 19 januari

Idag var min första föräldrarlediga dag sedan jag började jobba. Det var skönt med en dag hemma tillsammans med Hampus. Vi fick lunchbesök av Maja, Melia, Sandra och Theo. Jag försökte göra mig till och göra en kycklingssoppa med tortellini till lunch. Vad väl ingen höjdare - varken Hampus eller min favorit. Barnen fick leka och vid halv två-tiden somnade Hampus som en stock i vagnen. Hann med en promenad i det vackra vädret innan vi åkte och besökte Hampus gammelmormor. Kvällen avslutades hemma hos mormor och morfar. Där bjöds det på fredagsmys med god mat och dryck. Hampus fick stanna kvar och sova över medans jag åkte hem till min ensamhet. Sambon "praktiserade" lastbilskörning. En körning fram och tillbaka till Stockholm som han kommer att göra varannan tors-lör framöver.

123059-166
(Föredrog efterrrätten före lunchen... Kusin Melia i bakgruden.)

Tack Sandra och Maja för besöket! Kul att äntligen träffas igen! Och tack Sandra för de supergoa semlorna!

Kommentarer
Postat av: Samlotte

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback