Pausar

image501

Pausar mitt bloggande ett tag framöver. Vi har den värsta tiden på jobbet nu och fram till jul. Allt skall vara klart och kunderna vill avsluta pågående projekt innan årsskiftet. Det samma gäller hemma. Mycket aktiviteter vid sidan om med julbord, julfester, lussefirande mm. Kanske blir det dock ett litet inlägg under morgondagen, då jag bestämt mig för att kolla könet på bebisen i magen. Sambon har äntligen gett OK till detta och jag är inte sen att ta chansen.

~ Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Är ju såååå nyfiken så jag hoppas verkligen att det kommer ett litet inlägg!!
Kramar

2007-12-06 @ 13:26:51
Postat av: Abdullahiana

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback