Lördagkväll

image503

Här ligger jag en lördagkväll och tycker synd om mig själv... Är trött i kropp och själ. Skall strax krypa till sängs och förbereda mig på en tidig morgon. Vårt lilla busfrö har en tendens att vakna mellan 06.00-06.30 varje morgon, oavsett om det är lördag, söndag eller vardag. 

Just nu är vi en trött och sliten familj. Sambons väckarklocka har ringt strax före kl. 05:00 varje morgon denna vecka och själv är jag inne i en period då jag inte kan sova om nätterna. Känner mig rätt sliten. Jobbar fyra dagar nästa vecka och är sedan ledig i två veckor. Skall bli underbart att få lite sammanhängande ledighet och då skall jag försöka ta igen all min skönhetssömn...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det ser rätt gott ut där du ligger! Skönt att du ska vara långledig över jul, det behöver du och din lilla bebis i magen! Sköt om dig och jobba inte ihjäl dig, det är bara ett jobb!!!!! Kramar!

2007-12-16 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback