Påskafton

Påskaftonen firade vi tillsammans med Hampus faster och hennes familj i Ellös på Orust. Jag hade kameran med mig men givetvis glömde jag att använda den. Ni får föreställa er ett partaj med 12 vuxna och 9 barn... Det bjöds på kanongod mat och dryck. Och jag säger som Maja - bönsalladen vill jag gärna ha receptet på. Hampus hade "turen" att umgås med sin mormor och morfar i Mollösund och jag njöt av att vara barnfri. Vid halv två kom jag i säng och vaknade, konstigt nog, utvilad vid 10-tiden dagen efter.
 
Tack Susanne, Roger, Rasmus och Josefine för en trevlig kväll! Och tack underbara mamma och pappa för att Hampus fick vara hos er och mysa.


♥ ♥ ♥ ~ ♥ ♥ ♥ ~ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej hej!
Hoppas ni hade det kul, hade iallafall jag :)
Hoppas vi kan träffas om ett litet tag igen fick ju inte va me Hampus så mycket men det gjorde fortfarande ingenting att han inte var där.
Hälsa familjen...

2007-04-09 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback