Hjälpreda

image257

Idag har jag varit "så gott som ledig". Tur att man får lite experthjälp vid datorn...

Ser dock inte fram emot morgondagen. Knyter snart knut på mig själv. Skall till Stockholm imorgon och åker hemifrån redan strax efter klockan sex. Eftersom min sambo också börjar tidigt så kommer Hampus mormor hit vid gryningen och ser till att Lilleman kommer till dagis. Farmor får ta med sig Lilleman hem efter jobbet, eftersom jag inte är tillbaka i stan förrän vid åtta-tiden och sambon är på utbildning hela kvällen. Oerhört tacksam för all hjälp! I dessa lägen är jag också glad att jag inte är ensamstående och att Hampus farmor, farfar, mormor och morfar finns tillhands när det väl behövs.


Kommentarer
Postat av: Lauritsastrid

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback