Fortfarande sjuk...

Fortfarande sjuk...

Blir så ledsen... Hampus är fortfarande sjuk. Trodde att han var på väg att tillfriskna. Men tog tempen nu på kvällen - 39,4. Trodde att det hade vänt! Imorgon får det bli ett besök på vårdcentralen. Denna gången skall jag inte ge mig när jag ringer. Pratade nämligen med en "snorkig" sköterka tidigare i veckan som menade på att halva Sveriges befolkning just nu har förkylning, med hosta, rinnande näsa och feber och att jag inte skulle oroa mig. Hampus går in på sin tredje vecka imorgon...

Kommentarer
Postat av: Maja

Har en sjukling här också... Näsan rinner, slemmig hosta och hon är varm. Har inte tagit tempen eftersom vår örontermometer visar väldigt konstiga värden och rumpvarianten går hon inte med på). Blir att hålla sig inne de närmsta dagarna. Ge Hampus en extra krya på dig puss från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback