Vardagsdags

Så var julen och nyår över för den här gången. I morgon återgår vi till "verkligheten" och det skall bli skönt med vardagsrutiner igen. Tyvärr har vi varit sjuka i omgångar här hemma. Typiskt! När jag äntligen skulle koppla av och ha ett par dagar ledig fick jag hög feber och ont i kroppen. Ett tag trodde jag att jag drabbats av Svininfluensan... På julafton var vi bjudna till mamma och pappa och trots feber och förkylning så hade vi en mysig dag och kväll. Snäll, hade jag också varit - tomten kom med massor av fina julklappar. Hampus viskade lite försynt "Mamma, jag tror inte det var den riktiga tomten som kom till oss... jag tror det var morfar som hade klätt ut sig." Vad svarar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback