Vardagen

Oj, oj, oj vad tiden rusar iväg. Hinner inte med. Önskar att tiden kunde stå stilla ett tag.

Det har varit en hektisk period på ”nya” jobbet med resor till Stockholm som både inneburit utbildning – med fokusering 100%, sena kvällar och mycket nya intryck. Skitkul men tufft. Dessutom har vi fått pussla en hel del här hemma med hämtning och lämning av barnen på förskolan. Tele2 har öppnat egna butiker och mitt nya jobb innebär att vara en inköps- och logistiklänk mellan våra distributörer och Tele2. En hel del nytt att lära men - I love it!

Förskolan för Viktor fungerar numera över förväntan. I början var han ledsen varje morgon, nästintill hysterisk när jag lämnade honom. Nu springer han gladligen med de andra barnen och vinkar hej då med ett leende i fönstret. En skön känsla!

Vi har även haft kalas. Igår fyllde äntligen Hampus 4 år. Som han har väntat. Varje morgon, de två sista veckorna, har han frågat om han fyller år. Hampus önskemål var att fira sin födelsedag tillsammans med sina kompisar på Bushuset. Efter två timmars lek, med en kort paus för korv, bröd, glass och paketöppning, var både sambon, jag och barnen rejält trötta. Hampus somnade gott på kvällen och var nöjd med sin dag. Själv placerade jag mig i soffan med tacogratäng, ett glas rödvin och filmen ”Män som hatar kvinnor”.


En glad 4-åring ♥.

Jag måste tillsist skicka världens största kram till världens bästa farmor och mormor. Utan er hade jag inte fått ihop min vardag.
Tusen tack för all hjälp. ♥ Jag är så oerhört tacksam ♥


Kommentarer
Postat av: anna nord

Grattis Hampus i efterskott!! Kommer ni till Grebbestad i helgen? Vi åker om det inte blir allt för dåligt väder. Längtar efter en skön helg och bara mysa med god mat o dryck. Sugen på skaldjur. Ska nog ta ner tältet om det funkar. Kram

2009-09-15 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback