Ruinerad

Igår fick jag mutat barnen att följa med till Hälsans Hus i Landvetter för sista TBE vaccinationssprutan. Efter mycket övertalning och ännu mer mutor fick jag även barnen att gå med på att ta Hepatit A & B vaccination. 2700:- kostade kalaset och om 3 veckor skall vi ta ytterligare varsin Twinrixspruta á 500:-. Och inte nog med det - om 6 månader skall tillbaka och ta sista Twinrixsprutan ytterligare á 500:-. De vet hur man tar betalt!!!


En spruta i vardera arm.



En spruta i vardera ben.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Och jag som tyckte att det var dyrt med 3809 kronor för en spruta mot lunginflammation!

Jättefina bilder.

God fortsättning önskar jag er allihopa.

2009-12-30 @ 23:40:39
Postat av: Ulla

Jag menar så klart 380 kronor.

2009-12-30 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback