Semestern 2009

Så var vi hemma igen efter ett par underbara semesterveckor i Grebbestad. Imorgon återvänder vi till vardagen med inskolning på förskolan för Viktor och i slutet av augusti börjar jag äntligen att jobba efter 19 månader som mammaledig. Nytt jobb väntar (fortfarande på Tele2) och jag ser fram emot nya utmaningar. Kan inte beskriva hur skönt det skall bli att få börja arbeta igen:-).


Innan vi begav oss till husvagnen och Grebbestad, hann vi med ett besök på Borås Djurpark.




Badpojken nr 1


Badpojken nr 2


Hampus och Melia på väg att fiska krabbor med favorit farbror.


En nybliven pensionär firades med champange och varmrökt lax.




Trevlig besök av familjen Nilsen-Andreasson och familjen Hultberg-Brandt. (En och annan vadslagning genomfördes. Mycket pengar står på spel...) Tack för att ni kom! Det var verkligen kul att träffa er ♥.


Nya Tiger Woods? Hampus fastnade för minigolf och efter ett par rundor fick han till tekniken.


En mysigt eftermiddag på Tanums Strand.






Fjällbacka.




Tjurpannan.


Viktor med sin dockvagn. Välinvesterade pengar. Han lämnade sällan sin dockvagn och han parkerade den prydligt i cykelstället vid besök i campingaffären eller vid toaletten.


Nya cykeln tvättades och polerades varje dag.


Sommarens höjdpunkt var nog att Hampus tog steget och lärde sig cykla utan stödhjul. Stolt pappa och mamma.


STOLT!


Mina älskade grabbar ♥.

Har haft en underbar semester tillsammans med min älskade familj. Trodde aldrig jag skulle stå ut i nästan sex veckor, fyra personer i husvagn med en yta på drygt 30 kvadratmeter...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Såna härliga sommarbilder!

2009-08-09 @ 23:21:49
Postat av: anna nord

Underbara sommarkort du tagit. Synd bara vi inte fick till vår skaldjurskväll i bergen. Men det kanske blir tillfälle någon helg:)

Kram och lycka till med inskolningen och jobbet.

2009-08-14 @ 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback