Myskväll

123059-40

En trött mamma och en sjuk son...

Vilken lång dag! Någon som håller med? Min hjärna är fortfarande inställd på sommartid.

Pappa jobbade sent idag så Hampus och jag har haft en myskväll. Hampus badade och sedan tände vi en brasa i öppna spisen. Käkade kvällsmat framför TV:n (tillhör definitivt inte vanligheten) och mös ordentligt. När pappa kom hem var det dags för Lilleman att lägga sig. Pappa har blivit favoriten när det gäller att läsa godnatt saga. Han somnar på 5 minuter när pappa ligger bredvid, medan jag kan få hålla på i 1/2 timme-1 timme. Undra om han försöker spela ut mig?

Febern börjar ge sig och förhoppningsvis är han feberfri imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsan...
Hoppas verkligen han är feberfri för vi ska inte ha några sjuka barn när vi ska till lalandia=).
puss och kram hälsa familjen så syns vi på torsdag

2006-10-30 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback