Dags för uppdatering

Vart tar tiden och dagarna vägen? Jag har varit ursusel på att uppdatera bloggen. Jag har varken haft tid eller direkt lust. TID är det jag har minst av allt för tillfället. Vardagarna rusar iväg i sitt vanliga tempo och helgerna försöker jag ägna åt familj, vänner och vårt eviga trädgårdsarbetet. Funderar på att ta bort alla rabatter och anlägga en gräsmatta istället och dessutom asfaltera grusgångar och parkeringsplats. Visst är det jätte roligt med trädgård, men det är slitsamt och kräver en hel del jobb. Tömde kameran och hittade lite av varje som vi haft för oss under våren.

Besök av Läderlappen och Spindelmannen.


I början av mars var Hampus bjudan på bowlingkalas till sin förskolekompis Oliver. Nio glada och spralliga 4- och 5-åringar lyckades, efter lite påtryckningar från föräldrarna, att genomföra en ganska så seriös bowlingmatch. Hampus var exalterad och lyckads få ner en och annan kägla.



En av alla promenader i vintersolen. Undra om jag upplevt en så vit vinter tidigare, med så mycket snö som 2010 bjöd på? Trodde knappt att snön skulle försvinna och att det någonsin skulle bli vår...

 









Den 15:e mars slog vi upp dörrarna till Tele2´s fjärde butik i Sollentuna.


Skumbad





En promenad på och runt Kåsjön med korvgrillning.









En tågutflykt till Alingsås.





Väntar på pappa - spännande.



Den 11 april öppnades den femte Tele2 Butiken, denna gången i Uppsala.


Hemsedal 22-25 april

Hade ett par underbara dagar med trevligt sällskap i Hemsedal. Ser fram emot nästa år :-)










Systrarna Linda och Susanne.

Bakhjälp

Skrapning och målning av "Bruna Huset"

En cykeltur runt Lilla Delsjön

Underbara kusiner. I love you!


Ett efterlängtat kompisbesök. Grabbarna lekte och här blir bilen tvättad och putsad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback