Dagarna rullar iväg...

Funderar på vart tiden och dagarna tar vägen? Det är snart slutet av mars och om lite drygt 5 månader börjar jag arbeta igen. Då har jag varit hemma i 19 månader!!! Vi har fått dagisplats till Viktor och det känns verkligen skönt. Att han dessutom kommer att gå på samma förskola som Hampus gör det hela lite enklare. Vet dock fortfarande inte om det blir på samma avdelning.

Vad har hänt sedan sist? Har varit usel på att uppdatera - tiden har inte riktigt funnits. Plus att vi avslutat vårt ADSL-abonnemang i väntan på Fiber-installation. Att blogga och ladda upp bilder med ett mobilt bredband är SEGT.

             
Ytterligare ett barnkalas. Denna gången var det Hampus dagiskompis Amanda som fyllde 4 år. Hampus var lyrisk och att få klä ut sig till Spindelmannen var spännande. Tack Cissi för lånet!


Hampus önskade sig simglasögon och jag var inte sen med att inhandla ett par. Han dyker efter allt - min fotfil, en en-krona, leksaker mm.

Och så självklart har vi påbörjat ytterligare renoveringsprojekt - nu är det "uteplatsen" som skall få sig ett lyft och rummet i källaren där golvet slipats och målats vitt. Väggarna har fått ny färg och tapet. Nu funderar vi bara på vad vi skall använda rummet till? Gästrum? Sovrum? Lekrum? Hobbyrum? TV-rum? Thomas och Anna -> Ni är hjärtligt välkomna på lördag. Ni kommer att få den stora äran att "inviga" rummet!!!



 
Fick hjälp av svärfar. Tack snälla för hjälpen♥ !





TILL SIST VILL JAG/VI GRATULERA MIN MAMMA OCH PAPPA TILL NYA HUSET! SER VERKLIGEN FRAM EMOT ATT FÅ ER I SAMMA KVARTER. I LOVE YOU


Kommentarer
Postat av: Anna Nord

Vad kul det ska bli att se resultatet! Ser fram emot helgen. Kram kram

2009-03-25 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback