Compact Living?

Idag har vi slipat, målat och möblerat om. Pojkarna har fått ett och samma sovrum och våran dubbelsäng står nu hoptryckt inne i vårt absolut minsta rum. Nästan så jag tror jag kommer att få cellskräck i natt. Men vår nattsituation här hemma har varit ohållbar och nu hoppas jag att båda barnen i alla fall sover bättre än tidigare. (Viktors spjälsäng har stått inne i vårt sovrum och varje kväll när vi gick och la oss vaknade han - och var vaken i flera timmar...)







Jag funderar på om jag kommer att bli väckt i natt när sambon kommer hem efter en helkväll i Spekerödsparken med Lasse Stefanz och får kliva över mig i sängen??? Det enda sättet att få in vår dubbelsäng var att ställa den så att en av oss får sova intill väggen och vid fotändan finns det ingen plats alls...

Kommentarer
Postat av: Maria

Va mysigt det låter... :) Men jag ser att Hampus kan det här med väggar, vi har en o annan strukturtapet att ge oss på, kom gärna på fika så kan han få låna lite spackel! Hoppas ni snart få ordning! Kram

2009-01-05 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback