Hinner inte med...

Hinner inte med att uppdatera. Förstår inte vart dagarna tar vägen? Tiden bara rusar iväg. Idag är det redan tisdag...

I fredags fick jag möjlighet att på egen hand spendera 4 timmar på Gekås i Ullared. Förstår inte varför jag åker dit? Jag ångrar mig redan vid entrén och jag får rysningar i hela kroppen när jag ser alla "kärringar" med sina fullpackade kundvagnar. Och alla dessa stackars små, små barn som tvingas spendera timmar i detta kaos. Jag gick i alla fall också ut ur varuhuset med en knökfull kundvagn och 4300 kronor fattigare. 

I lördags var det stort barnkalas och vuxenkalas hemma hos barnens kusin, Melia som firade sin 3-års dag. Om inte jag räknade fel så var vi 22 vuxna och 12 barn som bjöds på mat, dryck och två sorters hemmagjorda tårtor. Jag är grymt imponerad av familjen Klint som har ork och tid att ställa till ett sådant här partaj. Tack snälla för god mat och en trevlig eftermiddag ♥.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Barnen, mormor och jag åkte till Lerumsbadet igår eftermiddag. Medans Viktor och jag satt i fiket och läste en tidning i lugn och ro fick Hampus bada av sig med mormor. Och bada det gjorde han. Han tycker verkligen det är roligt med vatten. Funderar på att försöka hitta en simskola till våren. Synd bara att jag själv inte är så förtjust i badhus...

Nej, nu är det dags att stänga ner datorn och varva ner en stund framför TV:n. Sambon kom precis hem och jag skall försöka vara lite social innan jag stupar i säng. Natti natti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback