En lång helg

Vilken lång helg . Började i tordags med ett besök på Axessakuten med Hampus. Stackarn, det visade sig att han hade lunginflammation och det blev en femdagars antibiotikakur. 

På torsdagskvällen for sambon iväg till Tyskland med ett gäng grabbar och skulle kika på lastbilar och tillbehör, körde 300 mil på 1,5 dygn. Undra om jag någonsin kommer att förstå mig på detta oerhörda starka intresse som min sambo har för lastbilar? Själv tog jag med mig barnen och åkte till Mollösund där jag fick sällskap av mina föräldrar. Skönt att komma hemifrån och få lite miljöombyte. 

I övrigt har vi fortsatt med trädgårdsarbete.


image613
Mollösund

image614
På väg hem från Mollösund.


image615
Sambon har slitit med trädgården - här är en del av resultatet -

image616
 - har även fått god hjälp av Hampus.   

Kommentarer
Postat av: Candygirl

Gud vad mysigt det såg ut där! Rena rama sagoidyllen...

Lång och skön helg.. jag var även ledig onsdag! så det känns nästan lite motigt att förbereda sig för jobb imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback