Tack!

Tack underbara vänner för hjälpen och maten idag! Ni skall veta att jag är oerhört tacksam. Här kommer en bamsekram ♥


image582


Du möter många människor i ditt liv, men det är endast riktiga vänner som lämnar spår i ditt hjärta.
För att kunna hantera dig själv, använd huvudet;
För att kunna hantera andra, använd ditt hjärta;
Kloka människor diskuterar idéer;
Medelmåttiga människor diskuterar händelser;
Dåliga människor diskuterar andra människor.
Den som förlorar pengar, förlorar mycket;
Den som förlorar en vän, förlorar ännu mer;
Men den som förlorar tron, förlorar allt.
Vi är vänner du och jag, tar du med en ny vän är vi tre.
Vi blir en liten grupp och får en vänskapskrets.
Gårdagen är historia.
Morgondagen blir en överraskning.
Dagen idag är en gåva
- Carpe diem

~Okänd~


Kommentarer
Postat av: susanne

God Morgon !!
Hoppas att natten har varit bra. Ville bara tacka för i går och det jätte fina inlägget här på bloggen. Du ska veta att det är bara att höra av sig om du behöver min hjälp, finns inget jag inte skulle kunna göra för dig..Hoppas vi ses snart igen.
Kram min vän !!

2008-03-18 @ 08:11:03
Postat av: Angelica

Va fint du har skrivit! Detta är just va vänner är till för, hjälpa och stötta varandra!!
Hoppas vi ses snart igen.
kram kram

2008-03-18 @ 16:00:26
Postat av: //K :-)

wii, så vackert, har en sån förkärlek till kloka o vackra ord, jag kopierar dessa vackra rader! Hoppas det är OK, då du undertecknat m "okänd"!
Há en goer kväll!
//K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback