Till en vän

Du och jag, vi måste kunna lita på varann
Du och jag, vi måste kunna tro varann
Allt vi har, är detta förtroende vi bär,
så du och jag, vi borde inte gå så här
Minns du än, hur vi föll förälskade min vän,
hur vi brann, och hur vi kunde prata sen
Det är upp till oss att hålla denna härd vid liv,
ingen annan gör det, älskling, bara vi

Säg som det är, säg som det är...

En liten lögn, faller som en sjunkbomb ner
Lögner sprids, snart faller ännu fler
Vi kryssar fram, genom minfält av otrohet
Förr eller senare briserar varje liten hemlighet
Vi sitter snärjda, besvarar eld från varje tänkbart håll
Snart kan vi inte längre skilja tak från golv
En enda liten lögn, och vi har förlorat allt vi har
Det finns bara ett sätt, det finns bara ett enda svar

Säg som det är...

Kärleken talar tyst, håller inga långa tal
Kramar inte allt för hårt, den lämnar inget val
Den kan inte tvingas fram, inte växa under hot
Kärleken är omöjlig, där lögnen slagit rot

                                             ~ Peter Lemarc ~

Tänker på er varje dag - KÄMPA!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till! //Natalie B

2008-06-25 @ 08:53:59
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken fin text! Ska ladda ner sången och lyssna på den. Hoppas allt är bra med dig och barnen och att ni får en fin sommar!

Kram!

2008-06-25 @ 08:55:57
URL: http://isacsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack min vän för allt stöd.

2008-06-25 @ 13:52:52
Postat av: susanne

Vilka underbara ord och även sanna !!



Kramis

2008-06-26 @ 08:05:59
Postat av: Reidarnikita

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-16 @ 08:39:08
URL: http://reidarnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback