Sliten

Känner fortfarande av sviterna efter helgens bravader. Eftersom jag och barnen var ensamna hemma i helgen fick jag sällskap av mina goda vänner och partypinglorna Susanne och Angelica. Efter en hel del mat, vin, prat och skratt  på ballkongen rundande vi av kvällen/natten med whiskey och buzz. Själv slocknade jag vid halv två-tiden, medans någon var vaken betydligt längre... Jag kan villigt erkänna att jag var inte sådär jätte pigg när Viktor vaknade vid sex-tiden och Hampus strax därefter. Det blev till att krypa ner alla tillsammans i Hampus säng och kolla på film tills resten av gänget vaknade.

Trots trötthet och en svag huvudvärk hade vi haft en väldans rolig kväll/natt!

Tank you darlings för att ni finns


Kommentarer
Postat av: susanne

Tack själv vännen !!

Ja det var verkligen en lyckad kväll / natt med mycket skratt.

Jag är glad att jag har sådana underbara vänner !!



Kramizzar

2008-07-10 @ 14:12:27
Postat av: Angelica

Ja du vi hade verkligen en super trevlig kväll!Härligt med mkt fniss.....

Natten för mig på jobbet på löedagen gick strålande bra va rätt pigg faktiskt.



Kram på dig!

Tur vi har varandra...

2008-07-11 @ 15:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback