Barnfria

Lördagkväll och vi är barnfria! Lämnade en något febrig och förkyld Hampus till mormor och morfar tidigare idag. Hampus såg fram emot en övernattning hos mormor och morfar och jag ser fram emot en barnfri kväll. Sambon har fått på sig blåbyxorna och håller som bäst på att finjusterar de sista kakelplattorna i "nya badrumsprojektet". Själv har jag placerat mig framför datorn. Sambon och jag pratade om att gå ut och käka middag på stan, men det blir nog en hemmakväll framför TV i lugn och ro. Möjligt att vi är bekväma och köper hem färdig middagsmat...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åh va mysigt med en barnfri kväll!! Det var ju inte igår man hade det...
Snygg design!! Tur att vi har så snälla vänner som hjälper oss ;-) Kramkram

2008-01-20 @ 14:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback