Konstig känsla

Det var en konstig känsla idag när jag lämnade Lilleman på dagis vid halv nio tiden och styrde bilen hemåt istället för att åka till jobbet. Åt en god frukost i lugn och ro. Tog med mig kaffet och tidningen tillbaka till sängen. Skall passa på att njuta dessa dagar. Längtar dock till att bli av med magen och få se det lilla knytet som lever rövare i min mage varje kväll och natt. Vid elva-tiden var det rutinbesök hos barnmorskan och efteråt passade jag på att käka lunch med mina arbetskollegor på Allum. Hann med lite shopping innan jag hämtade Hampus vid två-tiden. Vi köpte med oss semlor och åkte till gammelmormor och fikade. Underbar känsla att ta dagen som den kommer och göra lite som man vill... Såhär vill jag ha det jämt :-).   


Kommentarer
Postat av: Mary

Låter som en underbar dag! Njut medans du kan! Kram

Postat av: Cecilia

Passa på och vila medans du kan:) Kom och fika imon i kyrkan! Vi är väl där strax innan 12!
Kram Cecilia

2008-02-05 @ 09:23:45
Postat av: anna nord

Vad mysigt det lät! Njut på nu och ladda batterierna. Kram kram

2008-02-05 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback