God morgon

Jag skulle uppdaterat igår kväll innan jag kröp till sängs, men jag var för trött. Jag antar att den värsta chocken lagt sig för det känns som om tröttheten nu hunnit ikapp mig. Jag är så oerhört trött att jag knappt orkar lyfta armar och ben på kvällarna. Dessutom har jag haft konstant huvudvärk i 2 dygn. Nu på morgonen fick det bli 2 Panodil. Både läkare och sköterskor rekommenderar mig att vila så mycket som möjligt. Snart hoppas jag att Viktor lär sig suga ordentligt så han blir av med sonden. Då kanske, kanske jag till och med får ha honom hos mig på BB under dagtid.
Viktor blev överflyttad till vanlig säng under gårdagen, jag tycker i och för sig inte det ser ut som någon skillnad på bilderna, men i verkligheten är detta ett stort framsteg. Även om jag fortfarande inte kan ta upp honom på egen hand (på grund av alla sladdar och slangar) så är det betydligt lättare nu. Idag hoppas jag han blivit av med sin lunginflammation och i och med detta även slipper syrgasen...

image547


image548

image549


Kommentarer
Postat av: mamsen

Vila dig så mycket du kan, snuttan, Hampus o Rickard klarar sig galant, du kan vara helt lugn. Hampus avgudar sin pappa och han är helnöjd med att vara tillsammans med honom på egen hand. Så oroa dig inte. Det finns just nu inget viktigare än att du vilar dig, så mycket du kan. Det är inte många som har en sån fantastiskt dotter som du.
Puss o kram // mamsen

Postat av: Caroline

Jag förstår att du är trött! Inte undra på med tanke på vad ni gått igenom den senaste tiden.
Fina bilder du lagt in, jag tycker han är lite lik Molly! Hoppas han blir av med slangarna snart, så ni kan mysa ordentligt...
Saknar dig!

2008-02-13 @ 14:21:04
Postat av: susanne

Jag kan bara instämma med mamma Gunilla, vila så mycket du kan. Hampus har det jätte bra med Rickard.Det är fantastiskt att se vilka framsteg han gör. Hoppas att rtg
i morgon ger fler positiva nyheter... Saknar och tänker på dig !! Kram

2008-02-13 @ 17:42:42
Postat av: faster Susanne

Var rädd om dig Catrin och vila så mycket du kan. Vi håller alla våra tummar för Viktor imorgon. Viktor ser så söt och go ut.
Många kramar från oss i Ellös

2008-02-13 @ 19:20:35
Postat av: mormor

Åh, vad glad jag blev när jag fick höra att du slipper syrgasen nu, min skatt. Jag känner på mig att du snart är hemma så vi äntligen får krama och pussa dig. Det ska bli så himla härligt. Natti natti min lille pussgurka

2008-02-13 @ 21:22:34
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/14389757
Postat av: Bettan

Lycka till imorgon.
Har tänkt mycket på er den senaste veckan.Hoppas att hälsningarna från mig har nått fram genom Richard.
Kramar i massor Bettan

2008-02-13 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback