GOTT NYTT ÅR!

Vi har haft stora problem med att få bytt våra sommardäck till vinterdäck. Tre låsmuttrar som totalvägrat. Efter besök på fyra olika däckverkstäder, sambons försökt med svets och ett antal samtal med olika bilverkstäder så hittade jag äntligen en person som kunde hjälpa mig. Robert på Mechanum i Partille förgyllde min dag. Ringde vid 10-tiden, lämnade in bilen vid 11-tiden och 45 minuter senare var alla bultar borta. Detta är dagen innan nyårsafton och tro det eller ej - det kostade inte en enda krona. En bättre service från en bilverkstad har jag aldrig varit med om. Till Mechanum lär jag återvända!



Vill passa på att önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Imorgon åker vi tillsammans med familjen Klint till Selma Spa i Sunne och firarar nyår - barnfria! Skall bli underbart!


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback