Äntligen har det vänt!

Är så oerhört lycklig! Äntligen har det vänt. Viktor har förändrats, från att ha varit en missnöjd liten bebis som i princip grinat all sin vakna tid, till en liten kille som för det mesta nu verkar nöjd med livet. I fredags hade jag till och med fått barnvakt (av mina föräldrar eftersom sambon var med arbetskollegor i Sälen) och unnade mig en barnfri kväll tillsammans med mina underbara vänner, Therese och Caroline.

image596

Tack snälla mamma och pappa för barnvakten i fredags och sovmorgonen i lördags. Det var den absolut bästa födelsdagspresenten jag kunde få ♥.

 


Kommentarer
Postat av: Ulla

Gläder mig med dig!
Kram Ulla

2008-04-13 @ 22:26:27
Postat av: Ulla

Gläder mig med dig!
Kram Ulla

2008-04-13 @ 22:26:58
Postat av: Maja

Så söt han är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback