Liseberg

Idag fick mina grabbar med mig på Liseberg. Farfars bilar, Pariserhjulet, Barnbåtarna, Tummeliten, Kaninresan, Chokladhjulet, Plopphjulet, Aladinhjulet och Fiskdammen. Hampus var lyrisk. Efter 3,5 timmer somnade han gott i bilen på väg hem.

Dagen avslutades med att påbörja höststädningen i trädgården. Samtliga vinbärsbuskar är nu klippta och beskärda. Undra om jag gjort rätt? Kanske blir det inga bär till nästa år...

image435
Kaninresan.

image436
Farfars bilar.

image437
Äntligen fick jag en anledning att åka Pariserhjulet. Har inte åkte den sedan jag var liten...

image438
På väg hem. Trött kille.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ser ut att trivas i farfars bilar Catrin! :-)
Va fina kort du hade tagit på oss, var tvungen att kopiera dom!
kram kram

2007-10-07 @ 11:52:58
Postat av: Catooliwia

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback