Glad!

Hade jag inte varit gravid hade jag korkat upp en flaska champagne nu och bjudit hit mina kära vänner och firat! Jag har fått fast tjänst idag. När jag gick tillbaka från min mammaledighet med Hampus hoppade jag på ett vikariat på begränsad tid (ville testa att göra någonting nytt). Idag fick jag beskedet att tjänsten är min. Det känns skönt att veta att man har någonting som man verkligen trivs med när man kommer tillbaka efter nästa mammaledighet!

image470
 
Caroline, lycka till i Stockholm! Nu blir vi arbetskollegor på riktigt, dock på lite längre avstånd.

Kommentarer
Postat av: Faster susanne

Vet hur glad du känner dig, fick själv fast tjänst på förskolan förra vecka. Grattis till oss båda.

kram kram hälsa grabbarna

2007-10-29 @ 22:12:57
Postat av: Catrin

Får passa på att gratulera! Skönt att det löste sig tillslut. Kram kram

2007-10-29 @ 22:20:00
Postat av: Angelica

Grattis! Trodde i och för sig att du hade det redan... där ser man vilken koll man har! :-) Kram kram

2007-10-30 @ 09:57:52
Postat av: Jenny & Isac

Grattis! Vad roligt!! =)

2007-10-30 @ 20:01:21
Postat av: Åse

GRATTIS, GRATTIS !
Eftersom du själv är glad, så är vi andra också glada. Hoppas att det blir lite lugnare för dig bara, mot hur du beskrev en av de värre dagarna för ett tag sedan. Kram

Postat av: anna nord

Va kul! Stort grattis. Hoppas vi ses snart. Kram från oss i Vara

2007-11-01 @ 23:22:07
Postat av: Maja

Grattis! Skönt att ha när man går hem och slipper oroa sig för vad man ska hitta på efter föräldraledigheten är slut. Kram kram

2007-11-02 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback